Azja

Lifestyle (1)

#48 Japonia

Japonia part 2 Kolejne dwa dni spędziłem w Kyoto… Jako, że wszyscy polecali mi to miasto i opisywali jako taką trochę stolicę kultury, z ciekawymi zabytkami do …

#47 Japonia

Japonia 🗾 !!! Nie planowałem dotrzeć do tego kraju… Zdecydowałem jednak, że będąc w tej części świata, tak blisko Japonii głupio byłoby po prostu zawrócić bądź obrać …

#46 Korea Południowa

Korea ! O poranku przebudziłem się w swojej koi. Po 17 godzinach rejsu przez morze Żółte dopływaliśmy do wybrzeża półwyspu Koreańskiego… Dzień zapowiadał się słoneczny ☀ z …

#45 Chiny

Quindao- prom do Korei Qindao jest miastem portowym, z którego mogłem przepłynąć do Korei !!! 😀 Raz dziennie kursują tutaj promy do Incheon, miasta portowego niedaleko Seulu… W …

#44 Chiny

Pekin !!! Ścisk, zamieszanie, zapach zupek instant przemieszany z zapachem herbaty jaśminowej unosi się w powietrzu… od czasu do czasu słychać donośne charchnięcie lub beknięcie… Siedzę przyklejony …

#43 Chiny

Szanghaj ! Od samego początku, kiedy wjechałem do Chin, gdzieś dudnił mi w głowie ten Shanghai… Intrygowało mnie miasto, w którym mieszka wiecej ludzi niż połowa …

#42 Chiny

Chiny part 4 Do Fuzhou dojechałem póznym wieczorem… wylądowalem na obrzeżach, a do mieszkania mojego kolejnego hosta z couchsurfingu miałem jakieś 15 km… Co robic? Znalezć odblokowany …

#41 Chiny

Chiny part 3 W Shantou miałem ogarniętego kolejnego hosta… Kiedy dojechałem późnym wieczorem do miejsca, w którym miałem się z nim spotkać, początkowo ciężko mi było cokolwiek …

#40 Chiny

Chiny 🇨🇳 part. 2 Shenzhen to super nowoczesne, przyszłościowe miasto… Na dwie noce zakwaterowałem się tutaj u hosta z couchsurfingu. Swoją drogą ten serwis świetnie działa w Chinach, …

#39 Chiny

Chiny!!! “Wreszcie!” – krzyknąłem przeciągając się rano w namiocie To był dzień, w którym miałem do pokonania stopem tylko 230 km prostą drogą do wymarzonego kraju, o …

#38 Wietnam

Wietnam 🇻🇳 cześć 2 W Ha Noi zatrzymałem się na dwa dni. Trochę też że względu na dupiastą pogodę, ponieważ od tygodnia bezskutecznie próbowałem dopatrzeć się …

#37 Wietnam

Wietnam Siemanko!!! Znowu zmieniam kraj ! Bez przerwy w ruchu, od 5 miesiecy podróżuję po świecie, ucząc się każdego dnia więcej i więcej… Ta podróż jest dla …

#36 Myanmar

Siemanko ! Jak czytaliście w poprzednich postach, zacumowalem na kilka dni w małym miasteczku Kalaw, skąd postanowilem ogarnąć kilka wypadzików po okolicy. Góry to coś co …

#35 Myanmar

Myanmar część4- Kalaw Po nocy spędzonej w garażu, przebudzilem się o 5:30… Było dość chłodno, bicek od tej podróży jakoś zmalał więc idealna okazja, żeby targnąć się …

#34 Myanmar

Myanmar cz. 3 Trochę o tej Mjanmie` popiszę, ale to dlatego, że naprawdę zakochałem się w tym kraju, a ludzie są tu naprawdę niesamowici… Zawsze pomogą, …

#33 Myanmar

Myanmar cz. 2 Czekając na nocny pociąg 🚝 przyglądałem się z zainteresowaniem mieszkańcom lokalnej wioski i ich zachowaniom. Mogę powiedzieć jedno, bez wyjątku zaobserwowałem ludzi pracowitych i pozytywnych,którzy mimo …

#32 Myanmar

Myanmar część 1 Pomimo wysokich temperatur za dnia, w nocy i wczesnym porankiem, zanim jeszcze słońce nie powróci na horyzont, można nieźle zmarznąć. Obudziłem się o …

#31 Tajlandia

Tajlandia jeszcze raz! Wyjechałem wczesnym rankiem… Bartas jeszcze w drodze na lotnisko, ja w pełnym ekwipunku pędzę na wylotówkę… Coś czuję, że będą przygody – stopowanie w …

#30 Kambodza

Kambodża 🇰🇭 Mieliśmy zostać krótko w Siem Reap… Po przekroczeniu zatłoczonej granicy, pełnej turystów przemieszanych z lokalsami, którzy targali ze sobą ogromne toboły, udało nam się szybko dostać …

#29 Powrot Bartasa

Zanim przejdę do jakiegokolwiek opisywania dalszych przygód… Kończymy pewien etap dla naszej podróży… Bartas, przyjaciel jakich mało, tak jak było planowane od początku wrócił do Polski zobligowany …

#28 Tajlandia

Po powrocie autostopem do Bangkoku zabrałem się do roboty, trzeba było wyrobić wizy… 😎 Może i autostop jest bez granic, jak moja wyobraźnia ale niestety, żeby wjechać …

#27 Tajlandia

Tajlandia – wypadzik do PATTAYA i wyspa KO LAHRN 12 stycznia musieliśmy „wybyć” z apartamentu naszego couchsurfera w Bangkoku i szczerze, bardzo mi to pasowalo, ze …

#26 Tajlandia

Tajlandia 🇹🇭 ciąg dalszy i nie ostatni ! Jako że w tym kraju trochę się zejdzie, gdyż powiedzmy, że jest on dla nas taką bazą wypadową i przygotowawczą, …

#25 Tajlandia

Bangkok 8-10stycznia Możecie się domyślić, że dzień 9 stycznia był dosyć leniwy… 😂 Dzień po urodzinach w Bangkoku i trzeba było odespać swoje. Wieczorem udało mi się zebrać …

#24 Tajlandia

Udało się! Następnego dnia przekroczyliśmy granicę z Tajlandią! 💪 🌍 Wszystko dzięki pomocy przemiłego kierowcy z Malezji, który nie dość, że dzień wcześniej ogarnął nam nocleg 🛌 to jeszcze kiedy …

#23 Malezja

Malezja 🇲🇾!!! Siemanko! Nasz czas w Malezji dobiega końca, więc warto podsumować to co zobaczyliśmy i co przeżyliśmy w tym pięknym kraju południowo wschodniej Azji… 🌍 W Kuala Lumpur wylądowaliśmy …

#22 Singapur – Malezja

Singapur 🇸🇬 Wylądowalismy w Malezji 🇲🇾… Lot ✈ który wykupilismy 20 minut przed wylotem będąc jeszcze w Libanie, z przymusu, bo nie chcieli nas wpuścić do samolotu 🛩 – chodziło o prawo migracji …

#21 Sri Lanka

SRI LANKA część 3 Na wstępie pozdrowienia dla super ludzi którzy towarzyszyli mi, bądź byli częścią naszej podróży : @Monasi TV @Takie tam z tripa Po części „plażowo-palmowej” udaliśmy …

#20 SRI LANKA 🇱🇰

Siemanko! Po dwunastu dniach ogarniania, leniuchowania, oglądania małp 🦍 skaczących po drzewach wokół domku, w którym wynajelismy pokój i gotowaniu pierogów ruszyliśmy wreszcie na południe… Jeszcze przed …

#19 SRI LANKA 🇱🇰

Siemanko!! 💪 Jesteśmy na Sri Lance 🇱🇰 już prawie miech. Początkowo był to kraj, który traktowałem jako port, w którym zacumuję, popracuję, żeby skosić trochę kasy na …

#18 LIBAN 🇱🇧

Liban 🇱🇧 Dolecieliśmy wcześnie rano. Widok wybrzeża i całego Bejrutu z okienka samolotu dobrze zapowadał pobyt w Libanie. Kraj nieco większy od Cypru, może wielkości woj. …

#17 CYPR 🇨🇾

Cypr cz. 2 Pobudka, bez pośpiechu otwieram rozgrzany od słońca namiot 🎪 i próbuje przyzwyczaić oczy do światła na zewnątrz. Wstaję, rozciągam się bo nieźle powyginało …

#16 TURCJA 🇹🇷 – CYPR

Siemanko!Po całonocnej podróży do Gazientep, dojechaliśmy do celu o 8 rano 🎯, mając tylko kilka godzin do odlotu.Gazientep, gdy spojrzycie na mapę leży bardzo blisko …

#15 TURCJA 🇹🇷

30 październik – 6 listopad Turcja cześć 2 🇹🇷🇹🇷” Ostry Kebs” Siemanko!Kupiliśmy nowy namiot, za 200 zł. Gdy wychodziliśmy ze sklepu w Istanbule sprzedawca żegnał nas …

#13 BUŁGARIA 🇧🇬

24,25,26,27 październik Bułgaria 🇧🇬🇧🇬 No i stało się.. Tego ranka wstaliśmy dosyć wcześnie jak na nas. Już o 8 byliśmy w drodze na lokalną stacje busów, …

#11 ALBANIA 🇦🇱 – KOSOVO

19,20,21 października Siemanko! 💪🌍Do Kosova dojechaliśmy dosyć szybko. Kluczową podwózkę zapewnił facet, który w przeszłości gdy uciekł przed wojną1996 – 1999, udał się na kilka miesięcy …

#9 CZARNOGÓRA 🇲🇪

17-18 październik Siemanko!Tego ranka obudziliśmy się dosyć wcześnie i wcześnie wybraliśmy się do Kotoru kilka kilosow dalej żeby zobaczyć super piękne stare Miasto, podobne do tego …

#6 BOŚNIA 🇧🇦

13-14 październik “Bośnia – czyli kraj z trzema prezydentami “ Obudziliśmy się rano nad rzeką w Zvorniku. Zimno jak cholera, mgła 🌫, trochę 💨 wiatr… szybko zwineliśmy …

#4 SERBIA 🇷🇸

Siemanko! “11/12 październik, impra z lokalsami “ Po rozmowie z uchodzcami w hostelu poszliśmy jeszcze chwilę pozwiedzać miasto za dnia, żeby po południu powoli na piechotę …

#2 WĘGRY 🇭🇺

9 października “W drugą stronę niż uchodźcy “ Zawsze to mowilem i będę mówił – nie lubię wyjeżdżać z dużych miast.Sporo musieliśmy przejść z Buta, ale …